No i jak zapowiadałem, tak się stało – tj. pojechaliśmy na dwu dniową wycieczkę do Wiednia i Bratysławy, gdzie też to mieliśmy uczestniczyć w wernisażu wystawy projektów studenckich kryjących się pod nazwą „Mobex” (Mobile Exhibition) – wystawa jest organizowana w ramach międzynarodowego grantu Grupy Wyszehradzkiej. Większość prac prezentowanych na wystawie dotyczyła pomysłów na zagospodarowanie Podhorskiego Pasa, będącego częścią Bratysławy, gdzie mieszają się różnorodne problemy, od tego co zrobić, ze znajdującymi się tam winnicami, nową zabudową, czy jak rozwiązać komunikację i kolej której jest tam było nie było sporo…😉 Było miło, a prace naszych studentów wypadły naprawdę dobrze na tle pozostałych uczestników – mi za to udało się zrobić trochę zdjęć podczas otwarcia (i nie tylko – ale jeszcze się za resztę nie zabrałem), a z których wybrałem te moim zdaniem najciekawsze. Przyznam, że obrobione są trochę przysłowiowo „na kolanie”, dlatego że kiedy o 4:00 nad ranem wróciłem do domu to po szybkim ogarnięciu się i swoich bagaży zabrałem się za ich obróbkę by następnie udać się do pracy😉